Kampanjen The Boho Way är ett nytt koncept som ska lyfta den kreativa livsstil som är lite av ett signum för Indiska. Och nu väljer man att ta ett nytt grepp om detta genom att skippa modeller och i stället lyfta fram kreatörer i den nya kampanjen.

– Med The Boho Way vill vi inspirera Indiskas kunder att fortsätta utforska sina kreativa sidor och våga gå sin egen väg. Kreativiteten är viktig för vår personliga utveckling, för att vi ska våga utforska och lära oss nya saker, säger Sofie Saberski, marknadschef på Indiska.

Först ut är svenska skådespelerskan Ana Gil de Melo Nascimento.

– Kampanjen The Boho Way är för mig en medveten strävan att ha en kärleksfull inställning, leva med respekt för både miljön och andra människor och samtidigt våga vara sig själv, säger Ana Gil de Melo Nascimento.

Kollektionen är, som namnet avslöjar, inspirerad av den bohemiska livsstilen med luftiga och smickrande passformer i naturnära färger och blommiga och paisleymönstrde prints på klänningar, blusar och byxor.

 

The Boho Way finns att köpa från och med vecka 12 i Indiskas butiker och online.

Läs även:

Våra favoriter ur Indiskas vårkollektion – spana in den här!

Vårmode till fyndpris – 10 stilsäkra val!

Inred med den lyxbohemiska stilen – 15 trendiga sätt!