Modesystrarna och entreprenörerna Sofi och Frida Fahrman har tagit fram en mamma-dotterkampanj för postordermärket Ellos, inspirerad av den italienska kustorten Positano, där kollektionens kampanjbilder även är tagna.

8 maj släpptes kollektionen och av lagersaldot att döma är det volangbikinin med citronmönster (reklamlänk från Apprl) som är den stora favoriten. Efter bara ett dygn har den nämligen sålt slut i sju behåstorlekar. Även den matchande barnbaddräkten (reklamlänk från Apprl) med samma mönster har sålt slut i ett par storlekar. Bikinitrosorna (reklamlänk från Apprl) för dam finns dock i skrivande stund kvar i samtliga storlekar.

Se hela kollektionen här. (reklamlänk från Apprl)

Läs även:

Systrarna Fahrman lanserar mor-dotter-kollektion för Ellos

Artikeln innehåller affiliatelänkar till återförsäljare. Läs mer om hur det fungerar här.

Se mer inspirerande innehåll från oss på Femina: