Artikeln innehåller reklamlänkar

Fahrmansystrarnas succébikini – slutsåld i 7 storlekar

  • AvMalin Karlberg
Systrarna Sofi och Frida Fahrman lanserar i dag sin omtalade mamma-dotterkollektion för Ellos. På bara timmar har den populära citronbikinin sålt slut i flera storlekar.
För att spara den här artiklen måste du vara inloggadLogga in på ditt kontoellerSkapa ett konto

Modesystrarna och entreprenörerna Sofi och Frida Fahrman har tagit fram en mamma-dotterkampanj för postordermärket Ellos, inspirerad av den italienska kustorten Positano, där kollektionens kampanjbilder även är tagna.

8 maj släpptes kollektionen och av lagersaldot att döma är det ANNONS volangbikinin med citronmönster som är den stora favoriten. Efter bara ett dygn har den nämligen sålt slut i sju behåstorlekar. Även den ANNONS matchande barnbaddräkten med samma mönster har sålt slut i ett par storlekar. ANNONS Bikinitrosorna för dam finns dock i skrivande stund kvar i samtliga storlekar.

ANNONS Se hela kollektionen här.

Läs även:

Systrarna Fahrman lanserar mor-dotter-kollektion för Ellos

Artikeln innehåller affiliatelänkar till återförsäljare. Läs mer om hur det fungerar här.