Spana in shoppingsajtens nya bohemchica märke
- AvIda Gustafsson
Ellos lanserar Joelle, ett varumärke som hämtat inspiration från Ibiza och Los Angeles och som lägger stort fokus på stickat, volanger och broderier. Spana in plaggen här!
I höstens kollektion från Joelle återfinns mönstrade blusar, klänningar och mycket stickat. Materialen är luftiga och bohemiska och samtidigt feminina. På Kampanjbilderna syns svenska fotomodellen Caroline Winberg.
– Joelle står för en cool, kvinnlig och bohemisk stil med genomarbetade produkter. Vi har lagt ner extra tid och själ i produkterna, kollektionen består av arbetade plagg med handsydda pärlor och broderiapplikationer. Vi har haft ett nära samarbete med våra leverantörer i Indien och varit på plats för att ta fram bästa tänkbara kollektion, säger Alexandra Elwenvik designer på Joelle.
Kollektionen från Joelle kostar mellan 249-899 kronor och finns att köpa på ANNONS ellos.se
