Artikeln innehåller reklamlänkar
Trendar: ModetrenderStylingtipsPlaggen från NyhetsmorgonVårmode 2024Shoppingredaktören tipsar

Spana in shoppingsajtens nya bohemchica märke

24 okt, 2017 
AvIda Gustafsson
Ellos lanserar Joelle, ett varumärke som hämtat inspiration från Ibiza och Los Angeles och som lägger stort fokus på stickat, volanger och broderier. Spana in plaggen här!
Annons
Annons
Annons
Annons

I höstens kollektion från Joelle återfinns mönstrade blusar, klänningar och mycket stickat. Materialen är luftiga och bohemiska och samtidigt feminina. På Kampanjbilderna syns svenska fotomodellen Caroline Winberg.

– Joelle står för en cool, kvinnlig och bohemisk stil med genomarbetade produkter. Vi har lagt ner extra tid och själ i produkterna, kollektionen består av arbetade plagg med handsydda pärlor och broderiapplikationer. Vi har haft ett nära samarbete med våra leverantörer i Indien och varit på plats för att ta fram bästa tänkbara kollektion, säger Alexandra Elwenvik designer på Joelle.

Annons

 

Kollektionen från Joelle kostar mellan 249-899 kronor och finns att köpa på ellos.se  (reklamlänk)

Läs även

Annons