Feminas räckvidd ökar med hela 15 procent och är därmed den största titeln inom segmentet, enligt Kantar Sifos stora medie- och målgruppsundersökning. Feminas magasin når numera 157 000 läsare, och vi vill tacka alla er som väljer oss!

– Vi märker att vår satsning på kvalitetsjournalistik och berörande reportage uppskattas av våra läsare. Det känns därför otroligt roligt att Femina inte bara ökar mest av alla livsstilsmagasin för kvinnor, utan att Femina nu även är störst av Sveriges alla livsstilsmagasin, säger chefredaktör Åsa Liliegren.

Räckvidden över landets tidningar och magasin tas fram av Kantar Sifo och är baserad på resultatet i undersökningen Orvesto Konsument som genomförs tre gånger per år. Definitionen av räckvidd för en tidning är antal personer som läser ett genomsnittligt nummer av en utgåva i print och/eller en e-tidning.

Har du missat några av våra fina reportage den senaste tiden? Kika här!

Marie Göranzon: ”Jag känner mig som 45”

Författaren bakom Nuckan är tillbaka – öppnar upp i stor intervju!

Amandas pappa kom ut som transvestit: ”Jag blev arg och trött”

Elise har vigt sitt liv åt att stötta prostituerade: Som att vara i helvetet

Christer Lindarw om festerna med Elton John och beslutet att leva utan barn

Mest läst